Tvoření prostoru

Díky analýze pravidel referenční stavby můžu pokračovat na tvorbě Klubovny skautů. Jedním ze základních principů mé stavby bude modul.

V tomto kroku jsem velmi dobře upotřebil LEGO kostičky, který představují můj základní modul - jedna kostička je 5x5x2,7 metru. Můj modul plochy je 2,5 metru. Tyto moduly vychází z tvaru pozemku (z možností zastavitelné plochy), která má rozměry 25 x 10 m.

Začal jsem spodním patrem, které jsem si takto rozdělil na moduly.


Druhé patro jsem také rozdělil na stejné moduly, takže mi vznikla jednolitá struktura rozdělená na kostičky.


Pak jsem začal hmotu ubírat, aby dosáhl otevření stavby okolí.


Jeden z možných návrhů počítá s rozdělením na kapacitní sál a druhou část, kde bude zbytek prostorů.


Skica sítě a rozdělení vnitřního prostoru

Komentáře

Oblíbené příspěvky